....

یکی دو ماه مه نهستم ... خداحافظ
نظرات 2 + ارسال نظر
حبیب سورویی دوشنبه 14 فروردین 1391 ساعت 05:49

سلام مه امروز وا وبلاگ خوب و جونت آشنا بودم کیف امکرد که وا زبن خش بندری اتنوشتن باور بکن خیلی تاثیر ایشه بخصوص شناسوندن هنرمندون قدیمی بندر ابدا و اصلا دلسرد مبش و وا دلگرمی بیشتر ادامه هاده امیدوارم روزی برست که کتاب هم بزبن خش بندری بنویسن موفق هستی موفقتر بشی خدا یارو نگهدارت بشت

سلام ... خیلی ممونم از گفتار جونت
انشاءالله زبون بندری همیشه زنده بمونت و هیچوه از یاد نرت
زنده بشی خالو .. خیلی گپون جونی ادزه

على سه‌شنبه 6 تیر 1391 ساعت 00:55

سلام چوک بندر حالت خو به من بندرى زیاد حالیم نى مامانم بندرى خالو به وب منم بیا لینکم کن لینکتم میکنم سر فرصت........ من یک ساب بندر بودم الان زاهدان تشریف دارم هر شب پارک غدیر بودم دوستون دارم ... یه اهنگى بو تو مالکى.به عجب خاطراتى.....تا بعد یاعلى امدم بند باهات قرار میزارم ببینمت به امید دیدار یا على راستی ناصر خیلى دوسش دارم دوستاى نزدیکمون هستن با مرگ مشکوک ایشون براى تمام ایرانیان متاسفم برم دیگه باى تموم بو به همین راحتى تموم بو اگههههه ناراحتى مگه از خدات نهسته براه شایه رفتنه تو به مه بشه رو سفید ى اینم از گپ بندرى از روى شعر ...

سلام ... آدرس وب خودت رو ننوشته بودی و نتونستم لینکت کنم . خوشحال میشَم اگه بنویسی .
دوباره بیا بندر البته تابستون که مطمئناً نمیای .. خلاصه موفق باشی و سرفراز
درود بر تو

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد