شروندی از استاد ابراهیم منصفی


شروند دلم تنگن از استاد ابراهیم منصفی ، ملقب به رامی

این ویدیو قسمتی از گزارش و مصاحبه ی استاد منصور نعیمی با ابراهیم منصفی است


دلم تنگن ، دلم بسیار تنگن ... دلم وا درد و غم دائم نَجنگـِن

.......

به دست انگشتری داری به من چه ... به دل صد مشتری داری به من چه

به روی سینه ات گل ریزنقره ... برای دیگری داری به من چه


--------------------------------------------------------------------------------------------------------

اگر قادر به مشاهده این ویدیو در اینجا نبودید ، می توانید در آدرس زیر آن را مشاهده کنید .

Watch on YouTube

نظرات 2 + ارسال نظر
ریحانه جمعه 30 تیر 1391 ساعت 20:33

سلام
خیلی ممنون که زحمت تو کشیدن ، و تصویری شعر درخواستی مو تو نهادن، خیلی خیلی لذت مبوردن، دستو درد نکن. ای کلیپ دو دقیقه بیشته نهسته ولی سال 74 که کاست ای شروند گوش موادا ، طولانی تر هستری و با دل مو غم شبارن مثال کوه رودر نم شبارن شروع شبوده .
ای کلیپ هم همونن و لی خیلی کوتاه هسته، امیدوارم اگه بینندگون وبلاگ شوهسته، در اختیار این وبلاگ قرار آدن تا اینجا بنسه. ممنون

سلام ...
مه تا جایی که مَتونست به شما کمک امکه تا به چیزی که توات برسی ؛
اما باز هم اگه همو فایلی که مد نظر شمان به دستم رسی ، سعی اکنم هر چه سریعته در اختیارتون قرار هادم .

مهدی پنج‌شنبه 26 مرداد 1391 ساعت 18:41 http://minmad.blogfa.com/

سلام داداش چ خبر ای شروند خیلی باحال هسته
فاطمه رضایی هم خش هسته
اگم از تو یو توپ چوری دانلود بکنم
اگه یاد هادی ممنون ابوم منتظرم

سلام . به دانلود از یوتیوب از این وبسایت استفاده بکن :
clipconverter.cc

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد